به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پایه پیش‌دبستان

ابتدا در مورد صبر و کنترل خود توضیحاتی مطرح شد. در ادامه فعالیتی با هدف تقویت صبر و رعایت نوبت انجام دادند. در انتها از روی کارت تصاویر داستانی ساختند و به صورت گروه دو نفره آن را مطرح کردند.

مهارت زندگی پایه اول

ابتدا فعالیتی با هدف تقویت دقت انجام شد. در ادامه دانش‌آموزان کاربرگی با موضوع صبر رنگ‌آمیزی کردند و به صورت گروه دونفره داستان آن را ساختند. در انتها با هدف تقویت دقت جزییات کاربرگ را از یکدیگر پرسیدند.

مهارت زندگی پایه دوم

ابتدا در مورد صبر نکاتی مطرح شد. در ادامه داستانی با هدف آموزش صبر عنوان شد. در انتها کاربرگی با هدف تقویت دقت به صورت گروه دونفره انجام دادند.

مهارت زندگی پایه سوم

ابتدا در مورد صبر نکاتی مطرح شد. در ادامه یکی از دانش‌آموزان خلاصه‌ای از جلسات را خواند. در انتها گلیپی با هدف مرور مطالب جلسات مهارت زندگی پخش شد.

مهارت زندگی پایه چهارم

ابتدا دانش‌آموزان در مورد همکاری بحث گروهی انجام دادند.  در ادامه کاربرگی با هدف تقویت دقت و کارگروهی انجام دادند. در انتها نقاشی مشترک با هدف مدیریت اختلاف سلیقه در کار گروهی انجام دادند.

مهارت زندگی پایه پنجم

ابتدا با فعالیتی  بحث همکاری و آثار آن مطرح شد. در ادامه دانش‌آموزان  در بحث با موضوع کار گروهی و چالش‌های آن شرکت کردند.

مهارت زندگی پایه ششم

ابتدا در مورد همدلی فیلمی پخش شد و دانش‎‌آموزان آن را تحلیل کردند. در ادامه در مورد رفتارهای همدلانه بحث گروهی انجام دادند.