به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پیش‎دبستان

ابتدا داستانی با موضوع نظم مطرح شد. در ادامه نوآموزان در بحثی با موضوع اهمیت مراقبت از مغز شرکت کردند. هم‌چنین بازی با موضوع پرورش بازداری و خودکنترلی در مغز انجام شد. در انتها داستانی با موضوع ارتباط موثر مطرح شد و نوآموزان درباره‌ی آن نظر دادند.

مهارت زندگی اول دبستان

ابتدا داستانی در مورد فرمانده بودن مغز در دستوردهی به سایر اعضا مطرح شد. هم‌چنین فعالیتی مرتبط با پرورش بازداری و خودکنترلی انجام دادند. در انتها کاربرگی با موضوع پرورش دقت انجام دادند.

مهارت زندگی دوم

ابتدا در مورد راه‌های مراقبت از گوش صحبت شد. در ادامه دانش‌آموزان عکسی با موضوع خوب گوش دادن را تحلیل کردند. در انتها در فعالیتی ضرب المثل‌هایی با موضوع گوش دادن بحث کردند. هم‌چنین فعالیتی با موضوع پرورش دقت انجام دادند.

مهارت زندگی سوم

ابتدا یکی‌ از مهارت‌های ارتباط موثر مطرح شد و با هدف تقویت دوستی و خودشناسی در مورد ویژگی‌های یکی از دانش‌آموزان نظر دادند. در ادامه داستانی با موضوع اهمیت تعیین الویت در برنامه‌ریزی مطرح شد. در انتها در کاربرگی در مورد حریم خصوصی صحبت شد.

مهارت زندگی چهارم

ابتدا در مورد ساختمان مغز صحبت شد و در ادامه فیلمی مرتبط با ان پخش شد وکردند. دانش‌آموزان آن را تحلی

مهارت زندگی پنجم

ابتدا در مورد ساختمان شش و کارکرد آن با هدف شناخت بدن فیلمی پخش شد و دانش‌آموزان آن را تحلیل کردند. در ادامه یکی از دانش‌آموزان کتابی با موضوع مهارت زندگی خواند و دیگران در بحثی مرتبط با آن شرکت کردند.

مهارت زندگی ششم

ابتدا در مورد خوشناسی صحبت شد و دانش‌آموزان کاربرگ مرتبط با آن انجام دادند. در انتها فعالیتی برای پرورش دقت انجام دادند.