به نام خداوند مهربان

مهارت زندگی پیش دبستان

ابتدا نوآموزان در مورد صبر در موقعیت‌های مختلف بحث کردند. در ادامه داستانی با موضوع صبر مطرح شد. در انتها یک سری نقاشی را با موضوع حل مسئله رنگ‌آمیزی کردند.

مهارت زندگی اول

ابتدا جلسات قبلی مهارت زندگی مرور شد. در ادامه فعالیتی برای تقویت حافظه انجام دادند و داستانی در ارتباط با صبر مطرح شد. در انتها نقاشی داستان را در گروه دو نفره انجام دادند.

مهارت زندگی دوم

ابتدا دایره حل توضیح داده شد. در ادامه راه‌حل‌های مختلف برای مسئله‌هایی با موضوع دوستی نوشتند. در انتها در فعالیتی به صورت گروهی مفهوم دایره حل را تمرین کردند.

مهارت زندگی سوم

ابتدا در مورد حل مسئله و راه‌حل‌های مناسب برای حل آن توضیحاتی عنوان شد. در ادامه به صورت گروهی داستان و نمایش آن را اجرا کردند.

مهارت زندگی چهارم

ابتدا در مورد بخشش داستانی مطرح شد. در ادامه داستانی با موضوع اصول همدلی عنوان شد. در انتها  فیلمی با موضوع همدلی پخش شد.

مهارت زندگی پنجم

ابتدا داستانی در مورد همدلی به صورت گروهی عنوان شد و در ادامه یکی از دانش‌آموزان ضرب‌المثلی را با هدف تقویت همدلی مطرح کرد. در انتها فعالیتی برای تقویت دقت انجام دادند.

مهارت زندگی ششم

ابتدا در مورد بخشش داستانی مطرح شد. در ادامه دانش‌آموزان در بحثی با موضوع بخشش شرکت کردند. در انتها فعالیتی به صورت گروهی با موضوع همدلی و بخشش انجام دادند.